tirsdag den 3. marts 2015

Mellemlanding i Doha

Der er mange måder at rejse på, men at flyve med Qatar Airways var helt klart den mest komfortable :)
I modsætning til Fie, har jeg aldrig rejst længere end 2,5 time, så flymad og film har aldrig været en del af mine privilegier. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg havde forventet, men det var bestemt ikke varm kylling, ris, sovs med en kold risblanding af mango, karry og rosiner. Tro det eller lad være, men det var faktisk rigtig lækkert!

Og så var der også karamelkage og daim, så vi var begge lykkelige :P


Og masser af nye film at se var heller ikke en dårlig ting! :D
Fie havde dog et problem med passageren foran, der efter maden lagde sit sæde ned, så hun knap nok kunne se noget på skærmen :/ og selv da hun sagde noget til ham, var han ubehøvlet og snakkede til hende, som om hun var et lille barn, der ikke forstod en pind :I
De dårlige oplevelser, må man desværre også tage med på vejen... Vi kunne kun håbe, at han ikke skulle med videre til Tokyo!

Så borset fra et par hævede fødder og leg fra min side, gik flyveturen godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar