onsdag den 4. marts 2015

And so it begins!

Vores første officielle morgen i Japan gik som følgende:
  1. Vågnede kl. 5 pga. jetlag, og kunne ikke sove igen, så vi lagde os begge til at læse på vores iphones
  2. Faldt endelig i søvn igen omkring kl. 6, efter at vi havde aftalt at stå op omkring kl. 7:30 for at spise morgenmad.
  3. Kl. 7:30 slog jeg mit væggeur fra, og Fie lagde sig om på den anden side og sov videre! Vi var alt for trætte til at overskue morgenmad på trods af, at jeg normalt slet ikke kan fungere uden morgenmad.
  4. Omkring kl. 11 blev vi vægget af tre bank på døren efterfulgt at tre mere og derefter tre mere. Det var vores kære rengøringskone, der ville ind og gøre rent. Vi havde selvfølgelig glemt at sætte skiltet med "Do not disturb" op. Efter en noget forvirret samtale med hende, fik jeg forklaret hende, at det var nok bare at få skiftet håndklæderne.
  5. En meget træt Liza lagde sig til at sove igen.
  6. Vi vågnede skiftevis de næste par timer, og kl. 19 besluttede vi os for, at vi nok hellere måtte stå op og få aftensmad. Ellers hvad man nu kan kalde det, eftersom det var vores første måltid på dagen :P ups

Mens vi var ude at købe aftensmad, gik vi en hurtig omvej hen for at kigge på et af de mange templer, der lå midt i byen.


Vi var lidt i tvivl om, hvordan Japanerne har det med, at man tager billeder af deres templer, så derfor tog jeg ikke nogle billeder af selve templet, men vi kommer forhåbentlig forbi andre templer på vores tur.


Ud over templet var det ikke det store eventyr, vi var på, men jeg nåede da et par billeder af byen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar